The game is on bitch!!

Precis som förra helgen ligger vi och tittar på the hills och the city.

En liten resumé av helgen då;

Fredag: Träffade upp mamma jonas och oskar på grand, käkade och tog en cider. Sen gick vi på bio och såg snabba cash, skit bra film som alla borde se! Efter bion mötte jag hannah elvira och steffi på centralen. Oskar körde oss till pappa i malmö. Dags för det jag längtat efter i typ tre månader!!! ICE ICE BABY!!! Hell yeah. Dem hade erbjudande eftersom det var 20-års jubileum. "Ta två betala för en" mums! Vi hade roligt med allt folk som var där. Sen drog vi hem vid 2.

Lördag: Vaknar upp runt 12, går och sätter oss och kollar på Let´s dance. Fan att inte Elin Kling åkte ut! Hahaha. Efter Let´s dance drog vi till systemet och köpte en BIB. Sen drog vi till Lund.
Jag och Elvira lagade mat och städade typ hela lägenheten. Vi käkade och sen tog vi fram alla ostar och kex, det var ju ost-och vinkväll vi skulle ha ;) Det var supermysigt.

Söndag:
Har precis vaknat och det har inte hänt särskilt mycket. Ägnar mina första vakna minuter till denna bloggen, det är strongt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0