morsning korsning

Pallrade mig upp för ett tag sen för att kolla igenom svenskan som vi ska redovisa idag. Men igår fick jag sån sjuk huvudvärk som jag kan få lite då och då. Tyvärr så verkar den inte ha slppt, så nu sitter jag här med svenskan, huvudvärk till max och vill mest gå och krypa ner under täcket igen. Hosta har jag också. Jävla skit det här alltså.

Jag kanske borde be om ursäkt för mitt raseriutbott härom dagen? Eller? Nej fan det ska jag inte alls, jag ångrade mig! FUCK YOU!!


Annars mår jag prima, imorgon går jag i skolan frn 8 på morgonen till 4 på eftermiddagen, jag kan börja gräva min egen grav redan idag :( Fan vad allt ska vara jobbigt då! Och snöar gör det också.. Ajja jag får se det från den ljusa sidan, nästa fredag får vi studiebirag och det innebär att jag faktiskt kan leva ett normalt liv i en vecka innan alla pengar är slut.

Alltså jag menar, hur fan tänker dem? 1100 kr, ja dem har ju höjt det 50 spänn nu, tackar för den! Men iaf, 1100 kr ska alltså räcka till lite nya kläder, festa, kanske typ bio(?) och lite annat skit som man spenderar lite skrammel på. Alltså det funkar inte att göra såhär mot oss stackars barn!!! Pengarna räcker inte mer än en vecka, sen blir föräldrarna sura för att man inte har några pengar och måste fråga dem istället. Så blir man tvungen att försöa skaffa sig ett jobb som för det första är skitsvårt eftersom det inte finns några jobb och sen om man väl skulle få ett jobb så kommer man knappt hinna för man har så mkt i skolan som måste göras. Jag lovar att om jag skulle få bestämma hade denna världen sett jävligt annorlunda ut!

Fridah For President!!!

tack för mig, nu ska jag vara bitter någon annanstans! (det är huvudvärken, jag lovar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0