Let yourself go

Tjupp!

Ligger fortfarande i sängen, ligger och hostar och snyter mig. Hur ska det gå med skolan nu? Jag får inte bli sjuk nu, får inte ha mer frånvaro.

Helgen... Ja helgen har varit lugn och bra.

Fredag, vi (jag mamma oskar jonas amanda) hade mexico-kväll här hemma. Oskar lagade massa god mexikansk mat, jag fixade bra mexikolåtar på spotify och mamma fixade en jädrans massa öl och tequila. Efter maten blev det årets första dos av Let´s dance. Love it! runt 10 drog jag till Hannah och Alan tillsammans med Steffi och Elvira. Där chilla vi och spelade FIFA. Fy fan vad jag är dålig på det! haha
Vet inte riktigt vad klockan var när dom väckte mig (ja jag somnade) och taxin stod utanför, sen bar det hemåt... Men tro inte att kvällen slutade där, nej nej. När vi kommer hem ligger Oskar i min säng och kollar på ngt program, jag är inte längre trött, och inte dem andra heller. Så vi ringer taxin igen och drar till Jonte, som är en av de drygaste människorna jag träffat i hela mitt liv.. och kommer inte hem förens vid 5 igen.

Lördag, tog det lugnt hela dagen, sen åkte jag och mamma till Nova, köpte en grymt snygg skinnjacka och lämnade tillbaka en såndär free-bra. Vid 6 åkte vi till Jonas och käkade middag, mycket trevligt och mycket god mat, det tackar vi för! Sen skulle the oldies but goddies ha förfest. Och jag kan tala om för er att de dem kallar förfest det är inte desamma som för oss. De har det mer liksom trevligt och lugnt, kollade på stjärnor på slottet och pratade, lite mysigt sådär. Sen blev det ju såklart musik och hela köret. Det var cosy :)

Idag söndag.. ja vad ska man säga? Jag ska ligga här precis hela dagen hade jag tänkt, så ni kan ju räkna med sisådär 10 uppdateringar idag för att ta igen allt vad jag har varit lat.

Nu måste jag snyta mig. haha trevligt avslut, men va fan ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Mamsen

"Oldies but goodies" - ha ha ha. Ja, vi är lugna o lite småmysiga men när du inte ser oss - oj oj oj!

Puss på dig

2010-01-11 @ 08:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0