I´m alive, or not.

Tja! Tänkte mest skriva och låta er veta att jag lever. Har ju inte bloggat sen julafton och har fått en del klagomål hehe. Sorry för det, men vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Jul och nyår var awsome!! Kan faktiskt säga att det var mitt bästa nyår någonsin! Sthlm förra året var också kul, men det slår inte detta nyår.

Skolan började idag...jag kunde knapptsova på hela natten. Tror jag slocknade vid 3-halv4, lite jobbigt när man sk gå upp klockan 7... Skönt iaf att vi bara hade tre lektioner och dessutom fick sluta tidigare. Vår webblärare har dessutom fått sparken, jävligt gött måste jag säga, han var lite retard :P

Nu tänkte jag fixa ett litet kollage från nyår.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0