home sweet home

Ja då var man hemma igen. Efter skolan drog jag in till stan, tittade lite i affärer och konstaterade att Lund i stan har verkligen inte någonting att erbjuda. När jag är i Malmö hittar jag alltid någonting som jag vill ha, men i Lund, icke sa nicke! Träffade också Hannah en stund, letade efter plånbok men hittade inte ens det. Sen åkte jag till Nova och där fanns det ju lite mer.

Hittade ett coolt linne som jag tänkte ha till sommaren tillsammans med ett par slitna jeansshorts, två par leggings och lite underkläder!

Ikväll är det Andra avenyn, jag tjuvkikade lite innan men inte alls mycket, jag lovar! Längtar tills det börjar!
Nu ska jag fortsätta titta på lite PH avsnitt som jag missat.

PUSSOCHKRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0