Guds tre flickor

tyckte denna sängen var lite cool ^^,


God morgon. Vaknade precis av att min kusin har telefontrakasserat mig och folk har skickat sms sen typ klockan 7 imorse, vad är felet??? Jag börjar 13.15!!!! Har iaf snackat med min kusin nu och kan bara säga att things are crazy! Precis som att vi inte visste att det skulle bli såhär, jag nästan längtade efter att säga, vad var det jag sa? Men skit i det nu!

Igår när jag skulle sova, ja klockan var väl typ strax över 1 skulle jag tro, jag fick iaf för mig att titta på guds tre flickor. Ett program som gått på Svt 1 och som finns på hemsidan. Sist jag kollade på klockan var den över 4!!! Då insåg jag att fan jag måste sova. Men det gick inte, så jag somnade nog vid 5. Det är en timme och 10 minuter kvar tills min väckarklocka ringer. Nu ska jag sova. Död åt den som väcker mig innan halv12!


Puss på..... ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Sugen på att köpa uggs, välkommen in till min blogg om ni är intresserade!

De säljs dessutom till ett bra pris!

2010-01-11 @ 14:10:46
URL: http://kopauggs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0