good morning!

Just nu har vi media, det är säkert kul haha.
Har inte direkt någonting att skriva faktiskt.


Eller jo! En sak, jag är så glad att jag har insett en del saker! Det är superskönt! Och sen hoppas jag att mina saker kommer på posten snart, jag är sugen på den där mössan. Som Steffi för övrigt mobbade sönder!!

Såhär var det. Vi (jag andré steffi och oskar) går upp på morgonen (i lördags) och ska käka frukost, så berättar jag om vad jag har köpt och den roliga mössan, som jag la upp bild på typ i förrgår.

Då säger Steffi : ehh alltså fridah... 2008 ringde och ville ha tillbaka sin mössa...!?

TACK Steffi!!! Sänkte mig totalt :( haha nej då, men taksigt var det iaf!! hämd kommer, det kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0