detta funkar inte

Nej det blir nog fan ingen skola för mig idag, jävla skit alltså, och filosofi har vi för första gången idag och jag ville verkligen dit och se vad det var förkurs och lärare, man har ju fått höra så mkt. Men det får bli nästa lektion :(

Nu ska jag göra klart min uppgift i web sen ska jag göra några andra skolarbeten och börja plugga till mitt läxförhör i media så jag kan få godkänt i den satans kursen någon gång.

jag har ett problem, jag har IG i tre kurser, men måste läsa upp minst en!

jag har IG i Spanska steg 3, Tyska steg 1 och Samhällskunskap B. Vad ska jag läsa upp? Tyskan va? Eller ska jag vara så dum men ändå smart att läsa upp spanskan och få ett meritpoäng? samhällen skiter jag i. Det är för mycket och vi hade sämsta läraren... ska göra provet i maj så jag har ändå ett tag på mig. men jag tror att det blir tyskan iaf.

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0