söndag...

Har nyss gått upp, skulle egentligen bara upp på toa, men insåg sen hur stökigt det var i lägenheten så jag städade. Så nu sitter jag här och har gjort en kopp te för att jag har ont i halsen, kan det vara för att jag snusade igår? Haha just de ja, jag ska försöka sluta röka nu. Så igår åkte vi upp till ICA och jag handlade två dosor snus, en med mintsmak och en med smak av tranbär. Mint var helt OK, gör lite ont i halsen men inte alls som vanliga snus och dem smakar inte lika äckligt heller. Tranbär har jag inte vågat prova ännu, men vi får väl se. Jag kommer med en liten recension om dem sen också hehe. Känner mig faktiskt inte röksugen nu, men iofs tog jag min sista cigg igår på kvällen, ganska sent så det kan vara därför.

Så om jag är pain in the ass nu så är det för att jag inte röker, och ja jag vet att jag får i mig nikotin ändå, men det tar inte bort röksuget det vill jag lova! Igår hade jag inne den första snusen i typ 40 minuter, efter det ville jag ändå röka...så jag gjorde det...

Ska kanske till IKEA idag, eller jag vill det iaf, får se om jag kan få upp snyggingen ur sängen om någon timme eller så. Vill handla nya ljus och lite sånt. :)

Back to bed!



ps. en annan sak jag önskar mig i födelsedagspresent är tatueringen till foten!! Puss!

www.diamantia.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0