riktigt fail på min morgon

Min morgon började väl bra måste jag säga. Vaknade upp hos A, som körde mig hem, tackar för det sötnos! Problemet var bara att jag fick för mig igår att jag började 08.15 och när jag kom hem var klockan 07.30, panik! Av någon anledning får jag för mig att kolla mitt schema och insåg att jag inte alls börjar 08.15 utan 09.40!!

Klockan 11 ska jag träffa min älskade vän Hannah på E-house, ta en kaffe och snacka lite skit.

Ganska dryg dag idag, har en lektion nu på morgonen, sen håla till 13.15 och därefter en lektion sen slutar jag. Varför inte bara ha två lektioner på morgonen och sluta 11 istället? Tur att jag har Hannah. :)


Mitt schema.



Kommentarer
Postat av: Malin

ganska soft schema du har ;D

2010-02-09 @ 08:45:56
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Postat av: Nora

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 22:22:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0