känner mig dålig,

bloggade inte på hela dagen igår så jag känner mig lite dålig, därav min rubrik. Så då var den förklaringen avklarad. Så vad gjorde jag igår då eftersom jag inte kunde skriva? Jo jag var i skolan från 8-4, vilket var, ja sjukt drygt och jag ville gå hem efter varje lektion men stannade såklart hela dagen. Känner att jag har varit väldigt duktig hela denna veckan och förtjänar verkligen denna helgen. Synd bara att den går så otroligt fort..

Igår fick jag för mig den DUMMA idén att ta på mig mina uggs.. väldigt dumma idé kanske jag ska säga. Halklade runt som Bambi på hal is typ hela dagen, men lyckades ändå med att aldrig trilla.. Efter skolan gick jag till E-house där jag träffade Jennie, Linn och Johan, satt på uteserveringen och när jag ska gå in för att handla, vad tror ni händer, jo lilla jag flyger som en vante rakt ner på marken KABOM!!! Alla skrattar åt mig och skrattar. Jag skrattade till lite själv, men ville mest försvinna från jorden. När jag ska hem träffar jag Ida och hennes kompis Anna på busshållsplatsen och berättar om mitt fall. När vi sedan hoppar av bussen, ja vad händer då? KABOM, trillar en gång till... J***A skit alltså, nu ska jag gå och slänga mina uggs.....Eller iaf lägga dem där dem inte kan skada mig. Känns lite synd att slänga ett par skor ju. Har lite svårt för det faktiskt...

På kvällen kom A hit, tog det lugnt och somnade på soffan. Vaknar av att Emma smsar, går ut, tar en cigg med henne och sen går och lägger mig och somnar ändå ganska fort. Vaknade mysigt idag kan jag lova, men tidigt! Och sen somnar jag om och lyckas försova mig till halv 8, började 08.10, skyndar mig som satan och hinner med bussen som gick 52 och kom "i tid" 10 minuter för sent, men då hade vi faktiskt bytat sal så vi fick leta ett tag.

Efter skolan var det e-house som vanligt, vi blev ganska många, tror vi var 9 stycken tillslut som satt och fikade, rökte och snacka skit. Mysigt!!

Ikväll kommer Elvira hit, ska kolla på Let´s Dance och säkerligen kränga lite. Elvira har inte rökt på 2 dagar och typ 5 timmar, jag är mycket stolt över henne. Jag har 2 cigg kvar, sen ska jag faktiskt börja snusa tjejsnus för att bli av med ciggen och sen går man över till tuggummi och sen ska man tydligen vara clean, tror ni att det funkar?

Gud vilket långt inlägg detta blev, hehe. Avslutar med en bild!



This is me right now! Mössan och halsduken är alltid med mig, tack för att ni finns och hjälper mig att hålla värmen i detta otroligt tråkiga och kalla väder!! XXX


Kommentarer
Postat av: Elvira

Snygg halsduk ju!!!!

2010-02-05 @ 17:24:15
URL: http://feedthehorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0