"hemma igen"

kom hem från barcelona natten mellan måndag och tisdag. Har haft det grymt bra och lovar att lägga upp bilderna så fort jag fått dem av Victor. Ligger i Andrés säng och det är i princip det ända jag har gjort sen jag kom hit direkt från flygplatsen. I tisdags när jag vaknade mådde jag fruktansvärt illa och var varm som satan. Så hela tisdagen låg jag mest och sov, spydde lite, sov lite till osv. mår bättre nu som tur är. André är och jobbar hela dagarna och vad ska jag göra då? Tråkigt att vara ensam :/ Men ska kanske till pappa idag eftersom han åker till ö-götland imorgon, men vet inte om han vill bli smittad av mig höhö.

Har inte så mkt att skriva. Ville mest bara visa att jag lever :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0