wednesday breakes my heart

Inlägget innan detta skulle publicerats imorse, men jag var så trött när jag skrev det så jag somnade och vaknade inte förens vid 13 igen. Vaknade av att mamma kom hem och nu håller hon på att göra lite soppa till mig.

Fan alltså, jag känner mig inte alls bra. Tänk om det är något farligt? Men nej det kan det inte vara.
Mamma sa ändå det smartaste innan..

Mamma- Ska inte du gå till skolan snart?
Jag- Vet faktiskt inte om jag ska det...
Mamma- Varför?
Jag- Hade helt ont i hjärtat igår när jag gick och la mig så jag kunde inte somna på skitlänge och jag har fortfarande ont.
Mamma- Men det är nog inte hjärtat, det är nog någon muskel.
Jag- .....Mamma.....Hjärtat är enm muskel....

Min mamma hon är för söt hon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0