to mutch

Hur kommer det sig att jag alltid lyckas packa med mig för mycket? Hela min resväska är proppfull, jag VET att jag inte kommer använda allt men ändå tar jag med det ? Kan bara inte låt bli ju! Vill inte lämna något hemma som jag kanske ångrar sen. Kommer ju köpa saker där också, hemresan kommer nog bli krånglig för jag inte kommer ha plats med mina saker. Jag lämnar iaf handduken hemma, det måste man ju få på hotellet eller?

Annars får jag väl köpa en skithandduk som jag kan lämna kvar där. Dessutom vet jag att jag till 100% kommer glömma någonting. Fan också vad detta ska vara jobbigt. Jag vill vara liten igen så mamma kan packa och man knappt vet vad man har för kläder och saker..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0