@ Olle

Olivia är upprörd och har varit det typ hela dagen idag, men tror inte jag får säga varför, men det är något hon ältar iaf haha.
Ska snart hem till pappsen, käka spagetti och köttfärssås, är så galet sugen på det idag. MUMS!
Annars idag har jag lämnat in lite som jag skrivit på mitt och Olivias projektarbete, delat ut enkäter som också är till vårt projektarbete, inte gjort svenskaprovet för det ska jag göra på tisdag istället sen har det varit lite drama på skolan idag också. Någon satte igång brandlarmet, bra gjort för det händer fan ingenting kul på skolan. 100 pluspoäng till dig! haha
Nu ska jag hem till pappsen och insåg precis att jag har ganska brottom, här kan jag fan inte sitta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0