Love it

Haha gomorron! Eller ja, vad säger man? Jag har varit uppe sen klockan 9, så jag säger nog god förmiddag..
Det är så kul när man loggar in och ser att man fått lite roliga kommentarer. Angående mitt förra inlägg "Hot Sauce", det verkade vara ganska uppskattat.
Sitter i min säng här hemma hos pappa, det är svinkallt i hela lägenheten, jag sitter under både mitt täcke och överkast, med tjocktröja, leggings och en FET halsduk, ändå fryser jag. Det var bättre för två timmar sen när man fortfarande låg och sov i en varm säng med en varm person ;)
För övrigt vill jag bara säga att jag saknar min storebror som in i helvete. Men honom får man nog inte se innan jul :(
Du är bäst brorsan, älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0