Iphone suger, skolan suger, jag suger...inte höhö

Först vill jag börja med att säga att Iphone faktiskt suger. Jag fick låna en iphone av en polare här om dagen för att jag kanske skulle köpa den av henne. Ville skicka över min musik från min nuvarande mobil till iphonen, men icke! DET FUNKAR INTE!!!! Iphone kan alltså inte skicka/ta emot filer via blåtand! Helt jävla sjukt.. Sen tänkte jag skicka ett mms igår, men nej då visar det sig att det inte heller går med iphone. Så nu är jag riktigt lack, ska nog köpa en blackberry eller en samsung omnia ist :D Någon som vet om dem är bra??

Sitter i skolan och det är ju kanske inte så kul. Ensam är man också. Vi har religion nu, me jag måst skriva klart min loggbok så jag sitter i biblioteket och väntar på lilla olle som gick i skogen.

avslutar med att säga FY FAN för detta jävla vädret, jag hatar hösten, jag hatar den så jävla mycket. Jag vill till USA nu nu nu, L.A, värme och allt. åhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0