godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt

Eller kanske inte är gomorron längre? Vad vet jag. Sitter iaf och pluggar till mitt religionsprov som jag har imorgon. För första gågen tycker jag att religion faktiskt är kul. Läser om islam just nu och det är faktiskt ganska sjukt hur missuppfattad den religionen egentligen är. Okej dom har vissa sjuke värderingar, men det är mycket också som faktiskt låter bra, iaf från första början ;)

Men nu ska jag inte sitta här och göra min blogg till värsta religionsbloggen för det är den verkligen inte, jag är inte religiös för 5 öre!

Men en sak är säker, fy fan vad jag saknar sommaren !!
USA nästa, någon som vill med? ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0