bakis!



Var ute en sväng igår, drack bara tre glas vin här hemma innan vi drog ut och sen ingenting mer.. eller jo okej vi tog en liten shot innan vi gick men annars ingenting mer. Och enligt mig är faktiskt inte det så jätte mycket med tanke på att jag ändå drack det under ganska lång tid, några timmar iaf och slutade dricka vid 11 1130. Det jag vill komma till är att jag är sjukt bakis idag, faktiskt den värsta bakfyllan jag har haft på länge.

Som dem flesta redan vet spyr jag när jag är bakis, men idag har varit något utan dess like!

Har försökt med det mesta, drack mitt bakis-te som jag fick av mamma i London, funkade inte!
Drack vatten, funkade verkligen inte.
Tabletter, nepp, inte det heller.
Samarin, JA!

Ett halvt glas vatten och en påsa samarin och jag mår helt perfekt!
Åkte till Donken och käkade, mycket gott och uppskattat, åkte till ICA och köpte marabou och coca cola. Mums.

Nu blir det kräng!!!

Kommentarer
Postat av: Breeezy

du är ju sämre än vad jag är fan, tre glas vin och en shot! inte bra.

2009-11-10 @ 19:49:08
URL: http://breeezyandtravis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0