tjup!

Klarade tillslut av skolan, redovisade till och med. Skönt att ha ännu ett litet projekt avklarat :) Efter skolan gick jag, Olivia, Martina och Elvira en sväng förbi EH och sen gick vi och kollade på balklänningar. Har fått lite mer idéer nu, detta kommer bli bra. Marre och Olle hittade också några finisar. Känns mysigt att prova och titta, det känns så nära men ändå så långt bort. Tänk ändå, jag borjade i skolan när jag var 6 år. Nu är jag snart 20, 14 år kommer jag att ha gått i skolan. 14 JÄVLA ÅR!!! Och om mindre än 6 månader så är det slut, finito, byebye! Så underbart. Mmm, jag längtar, jag längtar fruktansvärt mycket. Äntligen kan man få göra någonting man verkligen vill.
Kanske blir det Grekland i sommar, sen Norge och sen USA, om allt går som planerat så kommer jag alltså typ inte vara i Sverige ett jävla skit efter studenten. Och jag tänker INTE fira jul i Sverige nästa år, jag ska vara på något varmt ställe, helt L.A såklart. Så ni som vill fira jul och nyår med mig, komsi komsi. Lovar att det är skönare än snö och slask.

Idag har det ju snöat riktigt mycket, iaf i Lund, inte i Malmö så mycket. Detta bidrog såklart till att mitt tåg var försenat och proppfullt när jag skulle hem. Jag tycker inte alls om snö och kyla. Usch!
Nu ska jag fortsätta sova, det är de jag har gjort sen jag kom hem. Fruktansvärd huvudverk har jag haft hela dagen. Sömn verkar dock hjälpa. Så tack och hej leverpastej.
Sov gott! Det ska jag göra.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0