Rubrik

Skallebank, det är vad jag vaknade upp med idag. Hade skitkul igår verkligen, här hemma var vi skitspeedade och helt galna. Sen när vi gick ut blev vi lite lugnare och sen delade vi på oss. Jag och Elvira stannade kvar på möllan tills dem stängde sen drog vi hem till mig. Tramsade oss ett tag innan vi totalt däckade. Min mobil har ringt 5011 gånger och jag har fått massa sms, men inte märkt ett skit. 
Elvira däremot har hört min mobil ringa, men bara i hennes dröm haha skitkul!!
Nu ska vi kolla på flickan som lekte med elden, grymt bra film, jag såg den här om dagen och jag har verkligen inga problem med att se den igen. Nu vill jag ha Luftslottet som sprängdes också, finns den att ladda hem eller måste man slösa 100 kr för att se den på en gigantisk tv med massa människor man inte känner? Bio då alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0