Order från Judomyran

Godmorgon!
Har fått order från Judomyran (Jennie) att lägga upp fler bilder här i bloggen, självklart gumman så ska jag göra det :)
Så nu har jag letat upp min sladd till datorn/mobilen så jag kan föra över bilderna från de senaste veckorna haha.
Är hemma idag för jag känner mig sjuk, huvudverken från igår har inte gått över och har dessutom åkt på någon jädrans förkyldning med hosta och ont i halsen. Pappa tror att jag har fått svinet, men det är jag ganska säker på att jag inte har. Man kan ju iallafall hoppas!
Nu blir det bildöverföring för hela slanten!
Puss slänge :)

Kommentarer
Postat av: judomyran

Hääärligt att se snäckan! PUSS

2009-12-16 @ 22:58:24
URL: http://seethelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0