Nattblogg

Här sitter man ensam i natten IGEN! Har pratar med Olivia sen PH slutade, alltså nästan i tre timmar. Har skrattat sjukt mycket. Vad pratade vi om egentligen? Sista timmen handlade mest om japanska och sånt. Ingen av er som läser detta kommer ändå fatta. Men kul har vi haft det iaf!
Jag försöker få en viss person att komma hit men det går ju inte så jävla bra om jag ska erkänna det själv. Vad kan jag locka med? En varm lussebulle, en kopp med varm choklad, en varm säng och en bra film? Vem bangar det liksom, och sen få mig som sällskap på köpet, kan inte bli bättre ju! haha.
Och God Damn It vad det snöar ute alltså. Sjukt.. hate it.
Julafton om en vecka... PANIK! Jag har bara köpt en julklapp och det är till min mammi. Jag har inga pengar, hur fan ska detta gå till? Jag och brorsan brukar alltid få en slant att handla julklappar för, men har inte fått det i år. Har vi varit olydiga? Eller är vi bara allmänt slösiga med pengar? Tror mer på det sista, för jag tycker att jag har varit snäll hihi.
Jag har faktiskt inte haft några pengar på hela denna månaden. ÅNGEST, allt var liksom bara borta efter första veckan, men jag tror att jag gjorde vettiga saker för dem. Har inte spenderat alls mycket på att festa och köpa cigaretter. HUmf.. har jag köpt något vettigt då? Julklapp till mamma, köpte en till pappa också, men ska lämna tillbaka den imorn för han ville inte ha den haha. Så jag får köpa någonting nytt, han vill ha en krukväxt, men det går ju inte haha. Tror jag vet vad jag ska köpa faktiskt. :)
Jaha, vad ska man göra nu då?
Oskar pappa och Jesper sitter vid Tv´n och snackar skit, men jag fattar ingenting om vad dem pratar om, för avancerat skitsnack för mig.
Om 7 timmar och 45 minuter ska jag sitta i skolan, kul! Mitt tåg kommer garanterat vara försenat och det innebär att jag får komma försent utan att få skit för det, underbart. Någonting är iaf bra med detta skitväder.
nu MÅSTE jag sluta skriva......
GOD NATT...eller nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0