mysig dag

Hej hej!
Har varit i stan hela dagen med pappa oskar fredrik och jesper. Käkade på Jensens böffhus, MUMS! Sen gick jag en lång runda på ca en timme i pildamsparken i all snön. Det var också mysigt. Nu på kvällen har jag gjort ett och annat. Badad t.ex. mm det är så himla skönt, jag älskar det. Kommer ihåg när jag var mindre så badade jag skitmycket och pappa kallade mig för att vara en säl haha. Ja det är allt mysigt. Speciellt att tända lite dotfljus och vattnet är så varmt att det ryker. Åhh man kanske skulle ta sig ett bad till?
Imorgon ska jag till Olivia klockan 11 på morgonen, skolavslutning imorn ju, wiie! Äntligen! Vad händer på kvällen gott folk?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0