inget kul

Fy fan vad skolan är död alltså, det händer inte ett skit! Skolan ligger verkligen nummer ett på min lista över tråkiga saker!!! Och i klassfacket låg ingenting kul heller. Avslutning på fredag iaf, det ska bli skönt!!! Insåg också att jag inte har råd till någon coca cola eller någonting annat, jag äger 8 kr, en bulle i skolan kostar 10... kanske ska ställa mig någonstans och sjunga och sen lägga fram min mössa.. alltså tigga pengar. Fast vet inte riktigt om det är min grej.

Tydligen ska det faktiskt funka. En snubbe som brukar, eller iaf brukade stå på centralen är i Lund, han tjänade typ 70 kr i timmen, ändå najs ju, typ som ett vanligt jobb :D Jag börjar om typ en timme, och då kan jag köpa 7 bullar och sen vara mätt heeela dagen, awsome!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0