huvudvärk

Har ont i huvudet, jätte ont i huvudet. För mycket tankar kanske? För mycket, men samtidigt för lite som händer just nu. På vissa plan händer det för mycket, t.ex skolan. alldeles för mycket. På andra plan hände det mycket, sen mindre och nu ingenting.
Vad ska man göra när man inte kan göra någonting? Sitta och vänta eller bara skita i allt? Är det värt att vänta på? Hur ska man veta det?
För många frågor, för lite svar. Men det är väl så det är antar jag...
Ska fortsätta titta på Project runway, dricka mitt te ur min stora rosa fina kopp med guldkant, ligga i soffan under täcket och bara vara.
Sen ska jag fortsätta skriva på mitt projektarbete som ska vara inlämnat på måndag = stress!
Såg förresten att en resa till kanarieöarna kostar 1500 nu, med hotell och allt i en vecka, någon som vill resa iväg med mig. Du får självklart bjuda för jag har inga pengar..
Puss på den som vill.

Kommentarer
Postat av: Pia

Stackars dig :-(. Tänk inte för mycket, för om man inte e van kan det bli så här. Du ska ju ut o resa snart så du får se fram emot Zlatan. Puss på dig och lycka till med projektet

2009-12-02 @ 16:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0