good morning sunshine!

Idag är jag trött! Sitter i skolan och insåg precis att vi inte alls börjar 08.15 som jag trodde utan vi börjr 09.40. Lite jobbigt faktisk, jag kunde sovit en timme till..... Grr.. Får väl sätta mig i caféterian och köpa mig en cola eller något. Hade jag haft med min historiabok hade jag kunnat skriva historian, men icke!
Idag är ingen bra dag, det känner jag redan nu, jag är alldeles för förvirrad, haha.

Det är iaf ganska fint ute när det är såhär vitt, fast det är halt! God damn it, jag höll på att trilla typ 3 gånger på vägen till skolan! Hoppas ingen såg mig :D

Känner att jag bara skriver massa skit nu så jag får nu avsluta detta inlägget. Det kommer säkert ett nytt om 5-10 minuter igen bara fö jag är så uttråkad!! Ska faktiskt gå och kolla vårt klassfack och se om det kommit någonting kul :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0