fy fan!

FY FAN vad jag har pluggat idag. Sen jag skrev i morse har jag suttit framför denna datorn och pluggat och pluggat. Är snart klar med all min webbdesign och min biologi och jag måste säga att det känns jävligt gött!
Mina saker från H&M har kommit nu också, ska gå och hämta ut dem sen, längtar!!!
Jag har seriöst ont i mina händer för att jag har skrivit så mycket på datorn idag, och ja herregud, jag kan ju inte använda word, vet inte om jag skrev det här i bloggen? Mitt word kollapsade iaf i söndags när jag skulle skriva klart mitt projektarbete, eller rättare sagt, jag var klar och skulle bara kopiera över allt till bloggen (http:/fridoliv.blogg.se). Ja då iaf, då kollapsar det och har inte funkat sen dess, och JA jag har gjort allt. Alla dokument är låsta och man kan inte ens skriva ett nytt. Så det fick bli till att skriva på hotmail ist, där kan kan ju ändra texten och så. Jag är allt lite smart iaf!
Tänkte gå och ta mig ett bad nu, det tycker jag att jag förtjänar, sen gå till H&M och hämta ut paketet och sen laga mat med pappa. MÖMS som Maria Montezami skulle sagt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0