Balklänning

Josefine som ska sy min balklänning har precis gått härifrån. Vi bestämde massa roliga saker, modeller och annat kul. Nu är den stora frågan bara VILKEN FÄRG??? Hur i satan i gatan ska jag kunna bestämma mig för det? Och jag måste ha bestämt mig till den 5 januari, för då ska vi ut och leta tyg, ska bli skit kul!
Okej, vad tycker ni?
  • Rosa?
  • Lila?
  • Svart?
  • Champangefärgad?
Om jag är blond, självklar rosa eller champangefärgad, men om jag har min egna hårfärg? Lila eller svart? Tror jag tar svart då. Panik alltså, jag söker hjälp? Hallå någon?
Sen hade jag en klänning som jag verkligen verkligen verkligen jätte jätte jätte gärna ville ha, eller inte just precis så som den var, men nästan, tror ni inte att dem har tagit bort den hemsidan då?? Alla mina vänner och bekanta och alla andra som vet vilken klänning jag menar, om ni har kvar bilden på er dator eller något sånt SNÄLLA SKICKA!!!!!!! En typ rosa klänning, tjejen som har den på bilden är mörkhårig och mulatt. Klänningen kommer från www.dromklänningar.se som inte finns mer :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0