BAKIS!

Fick panik igår av att sitta hemma och vara ledsen och deppig så med ett ryck drog jag in till Lund. Först hem till Rasmus och drack lite vin med honom och Jesper. Gjorde massa roliga saker, skrattade så jag höll på att dö. HAHAHA
Senare på kvällen gick vi till Mejeriet, träffade Elvira och Olivia och massa andra trevliga människor där. Men kvällen kunde ju inte sluta på Mejjan så vi drog till Spisen och sedan en liten stund till Myntha.
Imorse var det omöjligt att komma upp, men vad har man för val? Det var bara att ta sig i kragen och gå till skolan. Trött hela dagen, men som tur var hade vi Lasse sista lektionen och fick sluta tidigare, TACK Lasse, du typ räddade min dag.............
Fick dessutom godkänt på mitt Svenskaprov som var så in i helvetes svårt. Olivia klarade också det :D
gäääsp.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0