Trött....

Sov hos A inatt, blev inte mycket sömn, låg upp och snackade halva natten istället, men det var mysigt det med! Mindre mysigt var det när massa väckarklockor ringer KONSTANT i en timme för att människan ska vakna! Och när man går upp kan man väl ändå stänga av, nädå, jag ligger kvar och får plågas för jag inte fattar hur man stänger av skiten. Ja fy fan. A körde iaf mig hem sen (halv 7 på morgonen, hallå ja!) Det var frost på både insidan och utsidan av fönsterna, fy fan! Men tack för skjutsen, mycket snällt!

Sitter i skolan nu, men slutar om 10 min, ska dra till Telenor då och köpa min nya mobil, wiie! Sen blir det DK ikväll, awsome!

Mina ögon rycker som fan, ska bli skönt med helg!

saaar vi, haaaaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0