fy fan vilken dag!

Detta har varit en jobbig dag! Igår var jag med Sammi som jag inte träffat på år och dar, så det var mycket trevligt. Dock lämnade han mig snabbt som satan, han var tvungen att lägga sig tidigt, eftersom han måste gå upp klockan 6 på morgonen. Pågen ska nämligen in i lumpen på måndag.

Men Oskar, Degus och Jesper stannade kvar här, drack öl och mummelman och pluggade. Gick och la oss sent som fan så jag kunde verkligen inte komma upp imorse..men tillslut fick jag ta mig i kragen ocgh gå upp.. klockan var då 08.05 och jag började 08.15. Som tur var kunde mamma köra mig till skolan, men kom ändå typ en halvtimme försent. Opps!!

Efter skolan åkte jag direkt hem och möts såklart av två degiga grabbar, nämligen oskar och jesper i soffan. jag frösöker plugga, men inser ganska fort att jagär för trött. Somnar och vaknar igen vid 6.
Har fortsatt plugga men orkar verkligen inte. Ska skriva klart min redovisning, religionsprovet kommer jag klara, men biologin har jag ingen ork att plugga till.. Tyvärr måste jag. PUHÄ!

Mamma ska iväg och handla coca cola och nötter till mig nu. Tack mamsen, du är snäll du! Pusspådig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0