school

Sitter i skolan och har som vanligt en totalt onödig lektion! har tre sådana just nu, webdesign, mediekunskap och text, alla tre innebär inget arbete alls, för det finns inget att göra för allt gör man ändå hemma ändå. Så det blir att uppdatera lite här, facebook och kolla bloggar. KUUL!!!! NOT!

Sen kan jag ju erkänna att jag faktiskt har varit riktigt dålig på att uppdatera hela helgen, hehe sorry.
I fredags skulle vi ju åka till DK men p.g.a snöstorm i både malmö och köpenhamn så var tågen inställda och vi stannade hemma. Spenderade kvällen hos Hannah och Alan tillsammans med trevligt folk och hade mycket mysigt! Var dock skittrött och somnade ganska tidigt på soffan. Min mobil ringde och ringde eftersom jag skulle bli hämtad av A, men jag vaknade ju såklart inte och Hannah och Alan kunde inte få liv i mig. Haha snacka om att vara trött. Till sist vaknade jag och åkte hem till A.

Vaknade ganska tidigt på lördagen och åkte in till Malmö för att träffa Denise och åka hem till pappa. Städade lite på mitt rum sen gick vi ut på stan. Handlade en mascara (efterlängtad!!!!) och en väska, nöjd! Sen stack vi och köpte extencions till Denise som blev galet snyggt! Käkade chinabox och sa byebye till Denise.

Åkte hem till A igen och spenderade min lördags där, mysigt!

Söndag, åkte hem någon gång på dagen, hyrde film med brorsan, Steff och Degus, blev Baksmällan, som är så grymt rolig. Lite fail var det ändå. Alla utom Steff hade sett filmen innan, men ändå hyrde vi den? Vi är snälla mot Steff!

Vi, eller ja Oskar lagade mat till oss, tack! Sen hade vi lite myskväll hela kvällen. Kollade på Wallander och sen däckade vi.

Ja typ så har min helg varit.

Bästa mascaran!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0