PANIK!!

Allt var lugnt imorse, kom hem vid 7 och tänkte att jag kan ju sova en timme till eftersom jag börjar 09.45. Så jag går upp vid 8 och kollar i min kalender för att kolla mitt schema och vad jag har skrivit upp ska hända i veckan... FUCK!!!! Jag har prov imorgon, hade glömt bort det helt. Så jag fick sätta mig vid datorn och skicka iväg ett mejl till lärarna jag har idag och förklara att jag inte kommer till skolan och om det är något vi gör på lektionerna idag som jag möjligtvis kan göra hemma?

Hoppas på det bästa. Sitter iaf och pluggar, ursäkta uttrycket men röven av mig! Ska iväg och träna sen med Hannah också så det blir väl en bra paus. Det är ju inte ett litet prov heller, nänä typ en miljon sidor! Äsch jag får väl skylla mig själv.. Störigt är det iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0