morsning korsning

Ja då var man hemma igen, sitter just nu och har precis ätit upp min knäckemacka med ost och paprika, men har fortfarande kvar mintt varma goa te!

Idag har jag min värsta skoldag. Börjar 08.15 och slutar 16.00 och har bara ämnen som religion historia filosofi hit och dit. Bara massa skit hehe. Men man måste ju och det är inte så jätte lång tid kvar faktiskt!!

Vad händer i helgen? Det är ju faktiskt fredag imorgon!! Har inte denna veckan gått ovanligt fort? Eller är det bara jag som tycker det? Jag tror att det är för att det är så mkt som händer just nu, eller? 
Alltså seriöst, Andra avenyn igår!!! I can just say one thing, LOVE IT!!!

Sen såhär på morgonkvisten så tänkte jag lägga upp en fin bild som en bra start på morgonen!! Puss på alla! (nästan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0