duktiga brudar!

Imorse blev det träning igen, denna gång med Hannah och Elvira. Vi är ritkigt duktiga nu. Men imorgon känner jag att jag kommer ha en fruktansvärd träningsverk så då ska vi nog bara gå, men det är ju bra det med :)

Idag är det alla hjärtans dag, mysigt! Ska snart till A och vi ska göra plättar, haha gott! Det får man faktiskt unna sig när man har varit duktig två dagar i rad!

Var förresten och spelade biljard igår kväll. Eller jag spelade inte för jag var för feg haha, men dem andra (Hannah Alan Elvira och André) spelade, mycket trevligt måste jag erkänna. Blev lite melodifestival igår också, och det var väl bra.

Shit vad jag suger på att skriva nu.. har ingen aning om vad jag ska skriva eller någonting så jag rundar av här. Är galet trött!!

Lägger upp lite bilder ist!



Innan träning imorse



Gårdagens outfit



Mitt röda hår :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0