That was when I ruled the world!

Typ världens bästa dag eller vad?
Vaknade, drack två koppar kaffe, blev speedad som fan, satt och predikade hela provet hela morgonen, stressade iväg till skolan med Olivia som cyklade som snabbt som en jude med mig där bak. Skriver prov, sen bara en lektion kvar, slutade typ 40 min tidigare, drog till Nova med Elvira, gick runt lite och dreglade över saker jag ville ha. Käkade på wok kitchen MUMS!

Hem igen, och vad väntar här? Jo ett helt nystädat rum, Elvira hade städat bort all skit när jag var i skolan. Jag tror att jag älskar Elvira!

Snart kommer Olivius hit, vi ska mysa hela kvällen, kolla idol, dricka lite vin och drinkar, och snacka en jävla massa skit om alla sär som finns i detta samhälle.

Kan det bli bättre? Tror inte det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0