BILDER

Jag har köpt ett koskinn till mitt rum, speglat mig i en cool lampa, pluggat med lussebullar, badat, fått hela duschstället med schampoo och allt över mig, hittat världens snyggaste skinnjacka, flyttat till pappa, lekt med min webkamera...
...umgåtts med mina underbara vänner, hade tyvärr inte bilder på alla. SKICKA!!..
...festat och haft roliga kvällar (bilden på hundvalpar är från i helgen när vi var ute hos Elvira och Hannah och hade lussevaka, hade inga bilder på oss utan bara på deras söta valpar så det får symbolisera en awsome kväll!..
...ätit mat, bakat och fikat såklart!...
...varit i London...
Nu lovar jag att bli bättre på att ladda upp bilder, för så här kan jag ju inte hålla på! haha Har såklart typ 300 bilder till men kan inte ladda upp alla. ;)

Kommentarer
Postat av: Simone

vilka underbara foton! :D

2009-12-16 @ 15:10:10
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Simone

vilka underbara foton! :D

2009-12-16 @ 15:10:58
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0