Carl Philip och träning

Tjabba tjena hallå!

Idag efter skolan drog jag till E.house och träffade Martina, Challe m.fl. Satt med dem ett tag, sen kom Hannah, Elvira och Oskar så vi satte oss där ute, och vem kommer inte då om inte självaste vår snygga prins Carl Philip. Mums säger jag bara, han är riktigt snygg. Inte första gången vi ser honom där så han hänger nog på E.house i Lund en del. Inte klagar vi inte. ;)



När vi kom hem kände vi att fikan får minsann inte sätta sig på vår kropp så vi drog igång en tränings-dvd, jobbigt, men skönt nu i efterhand och jag har faktiskt bestämt mig för att göra detta varje dag. Alltså inte fika utan träna ;) haha.



Så vad händer ikväll?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni var så duktiga! Det ska bli sååå kul att följa detta! Varje dag! Good luck! Mamsen

2010-01-21 @ 19:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0