Tell me why

Satt och snackade lite med Olivia och hon skickade en youtube-länk, vi behöver inte gå in på mer detaljer eftersom Olivia är så seg med att hitta och höra saker hahaha. Iaf var det på en kille som sjunger som hon hittade igår... okej jag kan inte låta bli, det var han som sjunger Aladin och sånt med både kill och tjej röst. Så jag var tvungen att visa henne Declan Galbraith, som iaf för några år sedan var världens sötaste ungen.
Kommer ihåg när jag hörde hans låtar första gången och det finns en viss person jag tänker på när jag hör låtarna, vi ses i USA ;)
Här kommer två videos på sötungen!





Kommentarer
Postat av: Olivia

"jag behöver inte gå in på detaljer.. okej jag kan inte hålla mig." tack för den OCH förlåt mig för jag inte är en youtube nörd som lyssnar på bögpojkar som sjunger väldigt bra!

2009-12-11 @ 20:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0